1 april

Hej bloggen
Dagen har varit lite upp och ner måste jag säga. Ifall jag ska beskriva min förmiddag med ett ord skulle det vara hemsk. Busungen Niklas i klassen släppte typ 100 stinkbomber i skolan så man höll på att dö, plus att jag fick världens huvudvärk av den äckliga lukten. Men sen vände det när jag kom hem till älsklings Julia efter skolan. Vi åt lite mellanmål och fixade oss sen begav vi oss till stan. Julia gick och köpte ett par stekiga solbrillor sen gick vi till grand, för vi skulle vara med att fira att John Bauer skolan som fyller fem år idag. Det blev underhållning och god mat. Vi träffade trevligt folk också, det var roligt att träffa Carro som jag inte har träffat på evigheter. Det var en bra avslutning på dagen. Nu ska jag plugga lite inför matte provet imorgon. Sen ska jag bara slappa framför tv, imorgon har jag sovmorgon till halv 11. Ska bli riktigt skönt att sova ut.

Idag får det bli en lite oseriös bild,
vi alla är ju lite extra heta ibland, haha.


Puss, hoppas alla har haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

sööt bild gummsan <3

2009-04-01 @ 21:45:34
URL: http://flowee.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

vaknade precis!

allt väl denna morgon?

2009-04-02 @ 05:55:37
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?



Aranäs gymnasiet :D själv då?

2009-04-02 @ 08:32:31
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback