23 april

Heeello :D
Idag har det en skön dag om man bortser från nationellaprovet vi hade i matematik. Men provet gick helt okej faktiskt, jag förväntar mig ju inget mvg precis :P Hoppas det gick bra för alla. Efter provet så åkte jag hem för vi hade bara skapande skola lektioner kvar. Nu ska jag ut och lägga mig i solen och plugga lite so. För imorgon har vi prov på första världskriget. Imorgon får jag också äntligen träffa Julia & Malina. Har saknat dom så sjukt mycket. Vi ska kolla runt lite på stan efter skolan. Jag har inte varit på stan på evigheter, så jag hoppas dom har kommit in med lite nya snygga grejer i butikerna.
haha, vi bjuder på dom heta bilderna tjejer,

Julia von bubbel


K & M, alltid lika heta. haha!


Kommentarer
Postat av: julia

haha "JULIA VON BUBBEL" :p

2009-04-23 @ 18:11:11
Postat av: sv: salin

haha jaa det hoppas jag verkligen :p<3

2009-04-23 @ 18:48:38
URL: http://saalin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback