24 april

Hej bloggen.
Idag har det varit en rätt skön dag. Det enda dryga var att vi hade so prov, men det gick jätte bra. Efter skolan åkte jag till stan och träffade Malina & Julia. Butikerna hade kommit in med massa nya snygga plagg så man blev riktigt shoppingsugen. Men jag har blivit så himla snål på sista tiden. Men jag hittade i alla fall en tröja på gina, tunt flätat skärp och ett par vita höga vita shorts till sommaren. Jag hade ritkigt tur med shortsen. Dom hade kostat 499 kronor men det var 70% så jag fick dom för 150 kronor. Det var verkligen dagens bästa köp.














Kommentarer
Postat av: zelal

asså finaste bilden på emilia :o <3

bild nr 1 kan ta sig.. :D <3<3

2009-04-25 @ 14:47:38
URL: http://zelaal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback