27 april

Heej bloggen.
Dagen började med en nervös rättegång i tingsrätten med Astrid. Orkar inte gå in på detaljer. Efter det åkte jag tillbaka skolan. Klockan hade redan hunnit blivit halv 12 så jag hann bara ha två lektioner innan jag slutade, så det har varit en skön dag. Efter skolan åkte jag till stan med Amanda och träffade Julia. Vi letade kläder till valborg. Jag hittade bara en tröja, men inget till valborg. Jag får leta reda på något vettigt i garderoben som jag kan ha på mig. Efter stan åkte Amanda på fotbollsträning och jag och Julia gick till Friskis & Svettis. Skönt att träna där igen, trött på tråkiga springturer. Hoppas alla är taggade till valborg! För det är jag :)

Några bilder från idag. Zelal mitt hjärta
<3
¨




Kommentarer
Postat av: zelal

<3<3<3

2009-04-28 @ 11:06:52
URL: http://zelaal.blogg.se/
Postat av: m-eklund

du har skit fint hår!! love it

<3

2009-05-03 @ 15:03:59
Postat av: kajsa

Taack :)!

2009-05-03 @ 15:21:28
URL: http://kajsablom.blogg.se/
Postat av: IcyDiddy@pea

världens sötaste tjej:)<3

2009-05-04 @ 14:30:33

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback