9 april

Idag var jag som sagt med tjejerna i Stockholm och shoppade lite. Dagen började inte så speciellt bra  Affären tajmahal (ursäkta dålig stavning) där jag alltid köper mitt hår hade inte clips som passade till min nuvarande hårfärg. Så vi gick till en främmande butik i en skum gränd. Där hade dom i alla fall rätt färg. De sa också att håret var äkta, men det känns inte speciellt äkta. Dum som jag är så köpte jag det i alla fall. Men jag är så trött på min hårfärg fastän jag färgade det för några dagar sedan. Så det dröjer nog inte så länge innan jag färgar igen, om jag kännig mig själv rätt. Så det här håret får duga för tillfället. Men efter det så blev dagen mycket bättre. Vi hade lite otur med väderet, men vi strosade runt och shoppade hela dagen i allafall. Jag hittade bara ett par svarta jeans tajts idag. Jag blev förvånad när jag kom hem och hade pengar kvar i plånboken. Men det är skönt att ha lite pengar kvar. Mysig dag med er tjejer, det måste vi göra om.
Grattis till Lovisa & Alamin som firar 2 månader idag.

Det blev dock inte så många bilder, bara i tåget påväg dit och hem
.







Kommentarer
Postat av: Anonym

taack ..

2009-04-09 @ 23:23:10
Postat av: lh

dundedag :)))



taack gumman<3

2009-04-10 @ 19:21:18
URL: http://peerla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback