Efterlyst

Sitter och kollar lite på efterlyst. Det är ett jätte läskigt pogram ikväll. Det är en tjej i min ålder som har blivit lockad in i en bil av en främmande man och blivit sexuellt utnyttjad i tre timmar innan hon blev utsläppt ur bilen igen. Och en annan tjej har blivit påhoppad precis utanför sitt hus. Mannen hade tagit ett hårt stryptag på henne och börgat taffsa på henne. Som tur var så hann hon precis öppna dörren till huset så hennes hund kom ut och kunde skrämma iväg mannen. Om hon inte hade fåt tag i handtaget till huset skulle hon antagligen blivit våldtagen. Nu kan hon inte gå utanför dörren utan att tro att det är någon som förföljer henne. Jag klarar inte av att kolla på sånna här pogram. Nu kommer jag inte kunna sluta tänka på det.

Nej nu ska jag gå och lägga mig. God natt & sov gott alla !


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback