Söndag

God morgon alla läsare, jag vaknade precis efter en lång natt. Gårdagen var jätte rolig och Malina och jag träffade massa trevligt folk, trots det hemska vädret. Först träffade vi på Sebastian, med honom stod vi och kollade lite på the voice. Men senare mot kvällen åkte vi hem till Krille på fest. Där träffade vi massa trevligt folk som Amir, Poaw, Dessie och massa andra. Det var jätte roligt. Verkligen en lyckad kväll! Tusen tack till Pontus & Fredrik som åkte och hämtade oss i stockholm mitt i natten.

Här är några bilder från gårdagen.








































Kommentarer
Postat av: malina <3

Asså fy faan vad kul det var!!!

2009-08-16 @ 13:56:29
URL: http://maliiinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha kajsa, paow och dessie ge upp , fjortisar på hög nivo

2009-08-17 @ 00:00:57
Postat av: Anonym

Han med gula är mitt ex ;)

2009-08-24 @ 14:54:31
Postat av: Anonym

Sv : jasså :) va trevligt

2009-08-24 @ 19:43:21
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback