Äntligen hemma!

Nu har jag äntligen kommit hem från skolan. Det har varit en lång dag, men jag har fått mycket gjort. När jag kom hem slängde jag mig direkt i sängen och sov en stund tills middagen blev klar. Så nu är jag både mätt och piggare. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Ska försöka lägga mig i tid i kväll. I morgon har jag lite sovmorgon också eftersom jag ska till doktorn vid 9. Jag ska äntligen kolla vad det är för fel med mig. Det kan ju inte vara normalt att vara sjuk hela tiden. Önska mig lycka till!

Här är min lilla gulliga sovkompis som jag har om kvällarna. Hon ligger alltid på kudden bredvid mig i sängen och myser tills vi somnar.


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv. visst är den :D

2009-12-07 @ 17:59:26
URL: http://peerla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback