Dags för storstädning!

Igår kväll hade jag och Malina en riktig mysig tjejkväll med Titanic, popcorn och massa tjejsnack. Idag har vi bara tagit det lugnt och unnat oss med ansiksmask, ångbad och annat härligt. Jag klippte även Malinas hår innan hon begav sig in till stan för att fixa några ärenden och jag hem. När jag kom hem började jag direkt storstäda mitt rum. Jag klarade inte av bombnedslaget en sekund till. Jag är precis rensat klart min garderob. Jag har lyckats få ihop nästan två stora sopsäckar fulla med kläder, skor och väskor som jag aldrig använder. Vissa saker var svårare än andra att slänga, men garderoben behövdes verkligen rensas ur så jag får bita ihop. Nu ska jag fortsätta städa. Det är mycket kvar att göra innan det är klart. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Kolla på film och bara vila upp mig till morgondagen, man vill ju inte vara trött på nyårsafton.


Kommentarer
Postat av: lovisa

jag är villig att ta de kläder du inte vill ha :DD (A)

2009-12-30 @ 21:55:14
URL: http://peerla.blogg.se/
Postat av: johanbliixt

sv; låter som det kommer bli kanon det! =D

2009-12-30 @ 23:03:14
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback