God morgon

Nu är allt packat och klart inför innebandy turneringen idag. Nu är det bara att vänta tills bussen som kommer om 20 min så jag hinner göra ett kort inlägg. I natt har jag sovit väldigt dåligt idag. Jag vet inte om det beror på vaccinet som jag tog igår eller annat. Jag har fått jätte ont i armen av sprutan så jag har ingen aning om hur det kommer gå i dag. Jag får hoppas att det går över till matcherna börjar. Det kommer bli en väldigt stressig dag. Vi ska åka från Uppsala vid kl 8 och vi har våran första match redan vid 09.20 tror jag. Hatar att stressa men jag får försöka överleva. Ha det så bra och håll tummarna för oss idag! Pusspuss (K)


Kommentarer
Postat av: Zelal

fin du är gumman :) <3

2009-12-16 @ 20:33:34
URL: http://zelaal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback