God natt

Nu har vi kommit hem till mormor igen efter att ha varit hemma hos min morbror och firat jul med släkten. Vi har varit i gång hela dagen och gjort allt som hör till julen, tittat på kalle anka, dansat runt granen, fått besök av tomten och ätit massvis med julmat och till sist ätit risalamalta säklart. Nu ska jag gå och borta tänderna innan jag lägger mig i soffan och kollar på Rambo 3 med min bror. Kommer sova på soffan inatt eftersom min bror snarkar som en björn hela nätterna. Imorgon kommer gammelmormor och gammelfarmor på lunch innan vi bär oss av hem till Uppsala igen. På kvällen blir det fest! Hoppas alla haft en super mysig jul ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jara!

De låter mysigt :D

God jul påre stumpan!

2009-12-24 @ 23:46:19
Postat av: lovisa

söt bild gummaaaan

2009-12-25 @ 12:27:23
URL: http://peerla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback