Måndag

Bion igår var helt okej. Jag trodde att den skulle vara bättre men den var absolut inte dålig. Idag har jag gått på stan hela dagen med Julia och Amanda. Tjejerna shoppade loss medans jag bara hittade ett par stövletter som jag la undan till imorgon. De var rikitigt snygga! Jag har letat i evigheter och nu har jag änrligen hittat ett par som jag älskar. Tyvärr kostade de mera än jag hade med mig, så jag ska åka in till stan imorgon för att köpa dom. De är perfekta till nyår så var bara tvungen att köpa dom. Skorna är en nyhet på nilssons så de hade inte bild på dem på hemsidan, men kan visa dem senare imorgon. Ikväll ska jag åka till gottsunda och spela innebandy match. Idag möter vi de bästa laget i serien, så håll tummarna att det kommer gå bra!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback