Tisdag

Hej bloggen.
Har inte bloggat på några dagar. Jag har varken haft tid eller ork, men nu är jag tillbaka. I dag hade jag matte prov i procent. Det gick inge vidare bra, men jag hoppas på att få ett G i allafall. Efter skolan vaccinerade jag mig mot svininfluensan innan jag åkte till gymmet med Carro. Nu är det bara två dagar kvar innan jag får lov och det är UNDERBART! I morgon ska hela våran klass åka till Västerås för att spela innebandy cup hela dagen. Jag är lite nervös om jag ska vara ärlig. Det var ju faktiskt ett bra tag sen jag spelade innebandy på allvar. Så håll tummarna att det kommer gå bra! Ha en trevlig kväll :)

Söta Carro i sommras <3



Kommentarer
Postat av: Carro

:D åååh sommar! <3

Gumman du kommer äga ;D och om du är sjuk avlider jag :O taggatill nu för faaan !

2009-12-15 @ 19:25:43

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback