Fredag

Heej bloggen
Nu har jag kommit hem efter en super mysig kväll/morgon med Malina. Vi har hunnit göra massa saker. Vi har 
varit ute och sprungit, lagat mat, bakat bröd och såklart myst framför tvn. Men som vanligt den här veckan var jag tvungen att åka hem tidigt på morgonen för att hjälpa mamma och pappa med massa förderedelser inför 40-års festen imorgon. Jag har hunnit städa nästan hela huset och hjälp till med maten. Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig sen ska jag åka hem till Julia som äntligen har kommit hem! Ikväll blir det förmodligen fest eller så blir vi hemma och myser.


Älskar dig hjärtat <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

va din kompis tillhöger på bio idag?;)

<3

2009-07-24 @ 21:13:11
URL: http://mblom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback