Fredag

God morgon bloggen.
Vaknade precis efter en hemsk natt, det är omöjligt att sova i den här värmen. Men nu ska jag inte klaga, det är något som ingår i sommaren. Snart ska jag ta bussen hem till Julia, sen ska vi åka vidare till Björklinge och träffa Amanda och Lovisa. Amanda ska vara hundvakt där hela helgen och har ett hus helt för sig själv. Men jag tror Julia och jag åker hem inatt. Men under dagen ska vi förmodligen till stranden och sola och bada, om vädret håller i sig förstås. Det spöregnade ju i natt. Hoppas alla får en bra dag, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har =)



Vill du ha gratis kläder i en mängd olika klädaffärer?

Tryck på länken och registrera dig sedan kan du börja samla ihop poäng som du själv väljer när du vill byta in till presentkort.



http://www.gratismode.se/?c=57742

2009-07-03 @ 17:32:50

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback