party

Nu är klockan halv fyra och jag och Julia har precis kommit hem. Julia somnade direkt men jag är inte trött än så jag tänkte ladda upp lite bilder från kvällen innan jag hoppar i säng. Istället för att ligga hemma hela kvällen och kolla på film så åkte vi på fest. Det blev två fester i luthagen/svartbäcken. Super kul att träffa alla igen och även lite nytt folk. Tack alla för en trevlig kväll. Hoppas alla har haft en trevlig kväll =) Godnatt!


Hittade ett par snygga brillor, eller vad tycker ni? ;P


Natalie och Jag


Jessica, Julia och Natalie


axel och tossen


Jessica, Julia & Kimberly


Sötisarna Robin & Jessica


Grr


Gänget


Robin & Simon


Jessica, Julia & Kimberly


Henke och Julia


Jag och Henke


Partynissen med snygga hatten


Och såklart träffade vi lite trevligt folk på bussen påväg hem. 
Den här gossen hette Tobias men även kallas Topias från Finland.



Och den här mannen hette Jonas.



Jessica gav också spåklektioner under kvällen. Lyssna och lär =)

Kommentarer
Postat av: lovisa

bebos

2009-07-11 @ 16:04:44
URL: http://peerla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback