Fredag

Hej bloggen.
Hela gårkvällen spenderade jag med alla nioklassare från skolan i parken. Det blev en lång och kall kväll men endå trevligt. Kommer sakna er alla så mycket! Idag åkte jag till Eriksbergskolan och plockade upp Julia efter hon hade haft sin skolavslutning. Hon var lika fin som alltid, det är så skönt att kvinnan äntligen är hemma igen! Efter det åkte vi hem till Julia och åt jordgubbstårta och firade att sommarlovet äntligen är här, JIPPI! Snart kommer Amanda också. Ikväll blir vi nog bara hemma eftersom jag är för sjuk för att gå ut och festa. Bilder från min avslutning och kvällen i parken igår kommer snart.

Är vi inte bra heta när vi är ute och går med Julias hundar ? ;D HAHA








Kommentarer
Postat av: idaenqvist

Blev du nöjd med dina betyg då :)?

2009-06-14 @ 18:13:05
URL: http://idaoline.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback