Måndag

God morgon.
Idag är jag hemma från skolan med feber och ont i halsen. Hoppas jag blir frisk snart! Man kan ju inte vara sjuk på skolavslutningen. Kändes tråkigt att inte kunna gå till skolan idag för idag har hela skolan fotbollsturnering. Det skulle varit roligt att se. Och det är inte det enda tråkiga. Det är också så att Julia åker till London idag. Kommer sakna henne så mycket! Som tur är kommer hon hem på Tordag. Hoppas du får en trevlig resa gumman, jag väntar på dig här hemma. 

 


Kommentarer
Postat av: zelal

jävla snyggo! :D <3

2009-06-08 @ 12:44:33
URL: http://zelaal.blogg.se/
Postat av: haalsningar fran london :D

va bra att du vantar pa mig elskling :D jag kmr snart : )

ALSKAR DIG MEST <3

2009-06-08 @ 22:11:02
Postat av: supermac

aj då, hoppas du blir bättre då :)

2009-06-09 @ 16:43:11
Postat av: terese

oj , bleker du tänderna eller nåt ? de är sjukt vita . :p

2009-06-11 @ 13:24:19
URL: http://tereseengelhart.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback