Deppiga Tisdagen

Först måste jag klaga lite på det hemskt tråkiga vädret ute. Är det bara jag som blir trött och deppig av det? Några solstrålar skulle väl inte skada liksom. Just nu sitter jag bara i klassrummet och väntar på att det ska bli lunch. Idag är jag den enda som är i skolan i min klass eftersom alla är ute på stan och intervjuvar människor om svininfluensan. Men eftersom jag var borta förra veckan var jag tvungen åka till skolan och jobba ifatt istället. Jag fick allt arbete gjort på en timme,  så nu har jag ingenting att göra. Efter lunchen har jag den hemska spanska lektionen på tre timmar. Det borde fan vara olagligt att ha så långa lektioner i Spanska! Jag blir ju emo bara av att tänka på den. Som tur är har jag Carro och Josefin som underhåller mig lite. Efter skolan ska jag åka in till SATS. Vid halv fem ska jag möta en inspektör som ska visa mig runt. Om jag ska vara ärlig så har jag inte alls lust med det idag. Jag vill bara hem och lägga mig i sängen, men det är bara att bita ihop. Gud vilket långt och tråkigt inlägg det blev nu, men strunt samma. Hoppas alla får en bra dag, puss på er alla söta läsare =)

                                               Några bilder från när klassen hade brottning









Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback