Måndag

Idag började min morgon med ett intensivt aerobics pass med klassen på dansakademin i Ekeby. Sen blev det lunch och Svenska innan dagen var slut. När jag kom hem slog jag in Malinas födelsedagspresenter och åkte över till henne för att gratta henne. Vi har inte träffats på flera veckor, så det var så härligt att få träffa henne. Vi hade en typiskt kväll. Vi bäddade ner oss i sängen och tände ljus och bara pratade om livet och allt nytt som hänt oss. Alltid lika mysigt. Hoppas nu att det inte tar lika lång tid tills vi ses igen! Nu ska jag titta lite på tv och läsa lite läxor innan jag somnar. Imorgon är det medicinsgrundkurs och Spanska som står på schemat.




Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

SV: hihi tack så mycket! :)

2009-11-16 @ 22:54:19
URL: http://jessicaaag.blogg.se/
Postat av: malina <3

Mysigast älskling <3, Älskar dig av hela mitt hjärta <3

2009-11-17 @ 22:04:08

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback