Fredags

Igår var jag värdinna på back to school party. Det var en fastfylld kväll med många oväntade händelser. Det blev faktiskt roligare än jag förväntat mig. Efter festen åkte jag och Julia hem till mig och sov. Vi kom inte i säng förrän vid 5 så jag är helt slut idag! Men det var en riktigt värd kväll =) Ikväll blir det krök och middag hemma hos mig med bruudarna. Här kommer några bilder från kvällen. Tyvärr var det rökigt i lokalen hela tiden, så bilderna blev inte så bra.

Julia älsk


Dansgolvet


Julia & Tilda


Linda i kjosken


Kamera kåta! haha




Party


Jag och Remmy


Sköna gänget


Julia and me


Alla från crew och värdinnor på scenen










Och sist men inte minst DJ Damon, skön musik hela kvällen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

120 kr var inte värt alltså fyfan

2009-10-18 @ 12:58:49

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback