Tisdag

God morgon bloggen =)
Nu har jag precis fått matteprovet avklarat och jag har nu rast till halv ett. Efter lunchen har jag specialidrott, då ska jag och några andra från klassen hålla i en idrottslektion. Vi hade tänkt att spela lite innebandy och göra några lekar. Igår hade jag min livs otursdag! Om jag skulle göra en lista på allt som gick fel under dagen skulle den vara oändligt lång. Men jag måste i allafall nämna att jag blev ghostad pågrund av att läraren såg att jag var inne på facebook på lektionstid. Det innebär att it-admin tar bort allt som jag sparat på min dator och jag har inte tillgång till att ladda ner någonting på datorn under en månad. Jag kommer tex inte kunna installera mitt trådlösa internet hemma, så jag kommer bli ännu sämre än jag redan är på att uppdatera bloggen. Men jag ska göra mitt bästa att få in något inlägg per dag i alla fall. Hare bra! :)

Bildbrist! Så det får fick bli en bild på min och sööötisen Carro idag =)<3

Kommentarer
Postat av: Carolin

Gullegumman :) Hur gick det på hälsan idag med innebandy? <3

2009-10-07 @ 16:22:14
Postat av: kajsablom

Söötnos =) jorå helt okej, men det blev lite knas =P I tell you tomorrow <3

2009-10-07 @ 18:07:18
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback