Onsdag

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Idag blev det ingen träning efter skolan eftersom jag måste plugga massa psykologi och matematik ikväll. Men vi hade specialidrott idag, så det var ingen fara. Så ikväll ska jag bara ta det lugnt framför tv/datan och plugga massa, lugn kväll. Juste, jag har ju glömt berättat att jag har börjat på innebandy igen. Jag har faktiskt min första match med laget redan IMORGON, och jag har inte ens hunnit tränat med laget än. Jag är lite nervös eftersom jag inte har spelat innebandy på ett tag, men det ska bli jätte roligt. De visste att jag hade spelat innebandy innan och de hade ont om folk till matchen, så då är det klart att man ställer upp =) Ha det så bra allesammans!

Alltid lika het efter 3 timmars idrott =P Men jag bjuder på den. Duschen nästa!


Kommentarer
Postat av: emmaramic

sv: Tackar, det va en härlig resa också :)!

2009-09-30 @ 21:35:18
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback