God morgon

Nu har jag sovit ut ordentligt och är redo för en heldag på stan med shopping och träning med Carro. Idag ska jag leta efter ett par solglasögon och någon snygg tunika på stan. Det är två saker som jag verkligen behöver. Jag ska också försöka komma ihåg att gå och titta synen så jag kan börja övningsköpa nångongång! Nu måste jag hoppa in i duschen och börja fixa mig. Det är ju tyvärr röd dag idag och stan stänger vid klockan fyra. Vi får se om jag hinner uppdatera nånting hemma hos Carro senare ikväll. Hoppas alla får en bra dag ♥



Claudia Tunic från Vila 179:-


Kommentarer
Postat av: josefin

hoppas ni hittade nå fint sen och att träningen gick bra (: kul att träffa er sötisar <3

2010-04-05 @ 16:51:50
URL: http://jussfrid.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback