Söndag

Igårkväll var det egenligen planerat att jag skulle hem till Josefin och festa med tjejerna efter jobbet. Men eftersom jag var helt slut efter tio timmars arbete under dagen orkade jag verkligen inte. Istället åkte jag hem och hade en myskväll framför tvn innan jag somnade. Idag har jag inte gjort något speciellt förutom att jag övningskörde med mamma i förmiddags. Ikväll är det som vanligt träning som gäller. Det ska bli jätte roligt att spela innebandy eftersom det var ett bra tag sen sist. Hoppas alla får en trevlig kväll ♥


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag jobbade typ 11.5 timme idag vilket var katastrof. hahhaha jag skulle stänga helt själv, räkna kassan osv. Katastrof var ordet. Ska bli intressant och se morgondagens feed back ;)

2010-11-07 @ 22:32:56
URL: http://kitlas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback