Äntligen helg

Roligt att så många tittar in på bloggen trots min dåliga uppdatering den senaste tiden. Tyvärr kan jag inte lova att det kommer bli bättre framöver men jag ska försöka! Nu är skolan i full gång och det känns helt okej att vara tillbaka. Det känns som att det här skolåret kommer gå väldigt snabbt. Redan tredje dagen i skolan beställde vi våra studentmössor. Det fick mig att förstå att det faktiskt bara är ett år kvar! Igår åkte jag till Gränby Centrum direkt efter skolan tillsammans med Julia och Natasha för att shoppa men tyvärr hittade jag ingenting. Idag ska jag åka hem till Richard. Han har planerat en överaskning i helgen så jag kan tyvärr inte berätta vad vi har för planer. Men jag lovar att berätta allt när jag kommer hem. Jag är väldigt nyfiken för man vet aldrig vad den mannen kan hitta på! Vill även gratulera min bror så mycket på hans 20års dag. Hoppas allt är bra med er!




Kommentarer
Postat av: sofia

jävlar vilken heting! ;) vem är det? din kille!?

2011-08-29 @ 23:44:22

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback