Del 1

Jag vet att jag lovat er massvis med bilder ifrån resan men eftersom jag har så himla många är jag tvungen att lägga upp några i taget. Tänkte börja med att bjuda på några bilder ifrån flyggplatsen och första dagen/kvällen på Kos. Tyvärr blev min digitalkamera snodd andra kvällen så jag har tyvärr inte speciellt många festbilder. Som tur var hade flera utav tjejerna med sig sina kameror ut så det kommer garanterat komma upp några framöver.

Tillbaka i Sverige!

Nu är jag tillbaka i Sverige igen efter en galet rolig vecka i Kos tillsammans med tjejerna. Det har varit en fartfylld vecka med båtturer, festande och självklart sol och bad. Det känns skönt att vara hemma igen men jag kommer verkligen sakna Kos och tiden med tjejerna. Jag hoppas att det inte dröjer allt för länge tills vi gör något liknande igen! Jag har haft en utav de bästa tiderna i mitt liv och sett dem allra vackraste ställerna någonsin.

Hejdå Sverige!

Jag trodde aldrig att den här dagen skulle komma. Efter en veckas hårt slit på jobbet är det äntligen dags att åka till Grekland tillsammans med tjejerna. Det var inte förrän idag som jag insåg att vi verkligen ska åka. Planet lyfter om några timmar så nu måste jag packa det sista och göra mig klar inför resan innan vi åker mot Arlanda. Det kommer bli en underbar vecka med mina kära vänner. Jag kommer ha fullt upp med att sola, bada och festa så vi hörs om en vecka när jag kommit hem igen. Kameran följer självklart med så det kommer bjudas på massa bilder ifrån resan!

Torsdag

Lite tråkigt att vädret inte varit på topp den här veckan då jag varit helt ledig men jag ska inte klaga. Idag kunde
jag i alla fall sola några timmar innan dem dumma molnen kom. Senare idag kommer Julia hit. Vi kommer förmodligen bara stanna hemma och ta det lugnt ikväll. Längtar tills imorgon då jag äntligen ska gå till frisören.

Bad Teacher

Igårkväll åkte jag till stan för att gå på bio tillsammans med Josefin på Filmstaden. Vi bestämde oss för att se filmen Bad teacher med Cameron Diaz, Justin Timberlake och Jason Segel. Det var precis en film i min smak och jag tyckte den var jätte bra! Den gav oss många goda skratt så enligt mig är det en film värd att se. Hoppas allt är bra med er!

Onsdag

Igår åkte jag till stan för att träffa alla tjejerna som ska med till Grekland. Vi satte oss på Waynes för att planera det sista inför resan och annat roligt som jag tyvärr inte kan berätta. Det kommer i alla fall bli en galen resa! Idag har jag varit till spåret igen och sprungit två varv. Det känns så otroligt skönt att konditionen är tillbaka igen.

Min nya parfym

Vagabond

Sandalerna som jag köpte idag hade jag tittat ut på Vagabonds hemsida redan innan jag åkte till stan. Jag hade lite beslutsångest över om jag skulle köpa svarta eller bruna eftersom båda är så himla snyggt men det blev tillslut ett par svarta i alla fall, eftersom det passar till allt. Dem kommer jag ha väl användning för framöver i sommar.

550:-

En dag på stan

Efter jag kommit hem ifrån springturen i morse bestämde sig mamma och jag för att åka till stan för att shoppa. Jag hittade ett par sandaler, solkrämer och allt som jag behöver inför resan och ännu mer. Förutom det som jag visar på bilderna nedanför köpte jag ett par haremsbyxor, ett linne, trosor och ett nytt mobilskal. Hoppas ni haft en bra dag!

God morgon alla läsare!

Innan jag begav mig mot spåret för att springa två varv i morse åt jag en god frukost med färska jordgubbar och mjölk. När det är sommar skulle jag kunna leva på jordgubbar som är så himla gott! Ha det så bra idag allihop.

Söndag

Nu är den sista arbetsdagen för den här veckan avklarad! Nu har jag en hel veckas ledighet framför mig som jag verkligen ser fram emot. Efter jobbet åkte jag hem där min faster och hennes familj väntade. Jag har badat med kusinerna i poolen och haft en super trevlig kväll tillsammans med dem! Hoppas ni haft en bra dag.

God morgon!

Nu har jag vaknat och måste göra mig klar inför att åka till jobbet. Idag är det min sista dag på jobbet innan jag är ledig i en hel vecka. Jag ser verkligen fram emot lite ledighet innan den långa arbetsveckan innan jag åker till Grekland med tjejerna. Nästa vecka vill jag bara umgås med mina vänner och jag hoppas även på fint väder också.

God kväll alla läsare!

Nu har alla släktingarna precis åkt hem efter att vi haft en super trevlig dag tillsammans. Under dagen har vi solat och badat innan vi åt en jätte god tre rätters middag. Jag hade verkligen saknat allihop så det kändes så bra att träffa dem igen. Vi pratade även igenom en del semesterplaner som vi tänkte åka på i början av Augusti tillsammans. Men vad det är tänker jag inte avslöja förrän allt är bokat och klart! Spännande va? Hoppas alla haft en bra dag!

Alltid lika mycket skratt och glädje när vi alla är samlade.

13 dagar kvar!

Nu är det mindre än två veckor kvar tills jag och tjejerna åker till Grekland! Eftersom jag ska jobba en hel vecka innan vi åker känns det som att tiden kommer gå väldigt snabbt. Nästa vecka när jag är helt ledig ska jag köpa de sista inför resan som sandaler, solkrämer och annat som man förmodligen kommer behöva. Jag är så taggad!

I'm back on track

I morse startade jag dagen med att övningsköra till spåret och sprang ett varv tillsammans med mamma. Efter den starten på dagen känner jag mig pigg och glad. Nu ska jag hjälpa mina förälldrar med förberedelserna inför idag då hela min mammas släkt ska komma hit för att fira mammas födelsedag. Det ska bli så roligt att träffa alla!

God morgon!

Igår var vi ett gäng tjejer hemma hos Lisa och bara umgicks innan några gick ut på krogen senare på kvällen. Nu har jag vaknat och ska snart ta bussen mot jobbet. Jag har två långa arbetspass framför mig de kommande dagarna. Därför kommer inte uppdateringen kanske vara den bästa. Ta hand om er och ha det så bra!

Nytt i garderoben

Igår blev jag förvånad över att endast hitta kläder på H&M där jag vanligtvis inte brukar hitta något alls.

Klänning 299:-

Blus 249:-

Topp 199:-

God morgon!

Nu har jag vaknat och har precis tagit en skön dusch så jag vaknat till ordentlig. Idag ska jag åka till Gränby Centrum igen för att shoppa med Lollo som är ledig ifrån jobbet. Nu har jag två lediga dagar kvar tills jag har tre långa arbetspass framför mig så det gäller att jag tar vara på dem. Jag ser fram emot Lördag då hela mammas släkt ska komma och fira henne. Det känns som att det var så himla länge sedan jag träffade alla dem. Hoppas alla får en bra dag!

Someone Like You

Finns det någon med en skönare röst än Adele? Jag tror inte det. Hennes låt Someone Like You har blivit en utav mina favoritlåtar just nu som jag lyssnar på flera gånger om utan att tröttna. När jag lyssnar på låten ryser jag i hela kroppen. Första gångerna jag såg den här videon var jag så nära att börja gråta med henne. En låt som har så mycket betydelse och mening blir så mycket vackrare i allas öron. Enligt mig bör alla ta sin tid att lyssna på den här låten.

Måndag

Igår kväll bestämde sig jag och Malina för att bara stanna hemma hos henne. Vi lagade och åt en jätte god middag tillsammans, tittade på film och självklart pratade hela kvällen. När man träffas så sällan som vi gör har man så mycket att ta igen och prata om! I morse när vi vaknade cyklade vi till affären för att köpa massa gott till frukost/lunch som vi skulle tillaga innan mamma kom och hämtade mig för att jag skulle ut och övningsköra. Det spelar ingen roll att jag och Malina bara ses nån gång i månaden. Vi vet alltid vart vi har varandra och varje gång vi träffas påbörjar vi bara där vi avslutade. Hon är en sådan vän som alltid påminner mig om att man måste ta vara på dem vännerna som står en närmast. Jag älskar dig, så himla mycket min kära barndomsvän. Du kommer alltid vara min bäste vän.

Söndag

Hjälp! Halva dagen har redan gått och det känns som att jag vaknade precis. Nu ska jag försöka ta mig ur sängen och åka hem till Malina. Vi måste passa på att träffas nu när hon har semester ifrån jobbet ett tag framöver. Vi tänkte bara ta det lugnt ikväll och kanske gå ut och äta middag med hennes pojkvän senare. Vi får se hur det blir. Ha det så bra idag!

Lite shopping

Igår gick jag och Josefin på Gränby Centrum största delen av dagen sedan cyklade vi till stan för att äta middag tillsammans på Dragon Palace innan vi åkte hem till mig för att ha en mysig filmkväll. På Gränby Centrum köpte jag två stycken shorts och ett nytt nagellack. Ett par utav shortsen som jag köpte på Åhlens ser ni på bilden nedanför. Dem hade jag på mig ikväll på middagen till min vita blus ifrån VILA. Bild på mig och min kära mamma. Ha det så bra allihop!

Middag med tjejerna!

Idag hade jag huset för mig själv så jag passade på att bjuda över tjejerna på middag. Vi har ätit, druckit gott och haft en jätte trevlig kväll tillsammans! Mycket prat inför resan och annat roligt. Tack tjejer för en super trevlig kväll!

God morgon!

Nu har jag vaknat och ska snart åka till Gränby Centrum för att shoppa tillsammans med Josefin. Ha det så bra idag!