God morgon!

Igår lärde jag mig terapeutisk töjning på special idrotten innan det var dags för prov i matematik. Provet gick mycket bättre än vad jag förväntat mig. Jag klarade mitt mål och var bara några poäng ifrån mvg. Nu känns det jätte skönt att ha provet avklarat och att jag kan sluta tänka på substitutionsmetoden, konjugatregeln och kvadreringsregeln och alla andra formler mer. Igårkväll var jag ute och åt middag och var på bio tillsammans med Josefin. Vi såg filmen "Min låtsas fru" med Jennifer Aniston och Adam Sandler. Filmen var jätte rolig och vi hade en mysig kväll. Idag har jag träningsvärk i hela överkroppen efter gårdagens två träningspass på gymmet. Funderar på att gå ut på en promenad i det fina vädret innan jag åker till jobbet. Idag är det första gången på länge som jag ska jobba som kalasvärdinna och få träffa dem små söta barnen. Det ska bli så roligt! Hoppas alla får en bra dag ♥


Kommentarer
Postat av: Arifa khan

fin blogg, allt ra?

2011-03-26 @ 17:50:24
URL: http://picsandwords.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback