I like the way

Efter att friskolekampen var avslutad tog jag bussen in till stan tillsammans med Julia igår. Jag köpte en ny topp, en skjorta och nya underkläder. Vi får se om plaggen dyker upp senare i bloggen. På stan passade jag även på att möta upp mamma för att krama henne hejdå eftersom hon ska vara borta så spaweekend hela helgen i Tallin. Idag måste jag börja förbereda spinningpasset som jag ska hålla i på Måndag. Trots att jag hittade skivan som jag använde förra gången har jag bestämt mig för att göra ett helt nytt pass med ny bra musik. Ikväll ska jag på middag och fest hemma hos Amanda Söderberg som fyllt arton år. Vi är ett gäng tjejer som ska äta middag tillsammans hemma hos henne innan resten av gänget kommer för att festa. Det kommer bli en trevlig kväll!







Emma Blom började att vara skolans söta maskot!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback