Onsdag

Imorse bestämde jag mig för att stanna hemma ifrån skolan eftersom jag kände att jag behövde lösa ett allvarligt problem som uppstått. Men det är ingenting som jag behöver skriva om här i bloggen. Jag känner mig taskig som lät Josefin gå själv på lektionen i natur och friluftsliv idag men det var den enda lektionen som jag missade idag som tur var. Tidigare i veckan satt pappa in nya lysrör i solariumet här hemma så idag passade jag på att sola en hel halvtimme. Sedan har jag varit jätte duktig och pluggat största delen av dagen faktiskt. Om jag ska vara ärlig tror jag inte att jag pluggat så här mycket på hela den här terminen. Det känns bra att ha alla uppgifter i skolan avklarade! Kanske det är värt att inte skjuta upp allting till sista sekund? Hoppas alla läsare haft en bra dag ♥


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv hahah jaa det var väl på tiden måste jag säga! :)



vad är det för problem :o smsa eller skriv i pm på facebook gummaaan <3

2011-03-02 @ 21:13:44
URL: http://Http://peerla.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback