The switch

I morse hade jag egentligen sovmorgon till halv ett men istället åkte jag hem till Josefin för att plugga tillsammans med henne inför matteprovet imorgon. Efter vi pluggat klart åkte vi till stan för att äta lunch på rififi innan vi åkte till skolan. Som ni kanske märkt har rififi blivit en utav mina favorit resturanger på senaste tiden. När jag slutat åkte jag direkt hem för att fortsätta plugga matematik. Mitt mål är att få vg på provet imorgon för att ha en chans att få det i slutbetyg. Nu känns det som att jag har pluggat tillräckligt för idag. Ifall det inte går bra på provet imorgon kan jag i alla fall trösta mig med att jag gjort mitt bästa. Snart kommer mina förälldrar hem med middag och en hyrd film till mig. Jag bad dem hyra en komedi för jag känner att jag behöver skratta och bli på bättre humör.


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

ska vi följa varandra på bloglovin ?=) kram <3

2011-03-24 @ 19:20:47
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Sara - Juste en av Värmlands Största Bloggare

Hoppas allt är bra med dig då?:)<3

2011-03-24 @ 23:44:25
URL: http://sarajaber.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback