Välkommen hem!

Idag startade jag dagen med att ta en långpromenad ute i det sköna vädret efter jag planerat klart spinningpasset som jag ska hålla imorgon. När jag kom hem gick jag direkt ut på verandan för att njuta av solen medans jag skrev klart det sista på talet som jag skrivit till det muntliga nationella provet som jag måste lämna in idag. Som jag nämt tidigare har min mamma varit på spaweekend hela helgen men kommer äntligen hem idag. Jag pratade precis med henne i telefonen och hon hade haft en jätte härlig helg tillsammans med hennes syskon och mamma i Tallin. Jag ska överaska henne med ett städat hus och en mumsig middag på bordet när hon kommer hem. Det har känts så himla tomt här hemma utan henne! Hoppas alla får en bra dag


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback