Trött..

Nu har jag precis kommit hem ifrån jobbet. Idag var det ett väldigt jobbigt arbetspass eftersom vi storstädade hela lokalen. Men det var jätte roligt att träffa alla mysiga tjejer som jag ska jobba med framöver. Just nu känner jag mig helt slut! Att först gå i skolan och sedan jobba är ingenting som jag är van vid. Som tur är har jag en skön sov morgon till halv ett imorgon så jag kan sova ut ordentligt. Nu ska jag titta på Kungarna av Tylösand innan jag somnar. God natt alla läsare ♥




Kommentarer
Postat av: Kristin Jonsson

Hejsan gillar du elov o beny in på min blogg för att höra deras senaste låtar eftersom elov är min pojkvän:)o gillar du maria popko ifrån skånefruar in och läs min intervjuv om henne jag själv gjort? kika då in på min blogg! // kristin!

2010-10-22 @ 14:26:57
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback