Uppdatering från skolan

Just nu har jag svenska och skriver på en debattartikel som förberedelse inför det skriftliga nationella provet som vi ska ha nästa vecka. Jag har kommit en bra bit på vägen så jag kände att jag kunde ta en paus för att uppdatera kort här i bloggen. Efter lunch ska jag göra mitt muntliga nationella prov i engelska innan jag slutar. Efter skolan ska jag gå och träna tillsammans med Josefin på friskis och svettis. Eftersom vi inte bokat något speciellt pass kör vi stenhårt på gymmet istället. Hoppas på att min träningsvärk känns bättre efteråt. Hoppas alla får en bra dag!

B218291483_large


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv jo jag har en katt, men han är gammaL:D

2011-04-06 @ 11:27:48
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback