14 mars

God morgon!
Om jag ska berätta om gårdagen lite kort så blev det rätt misslyckad. Först satt vi på en full buss påväg till björklinge,alla skulle till samma fest som oss. Då trodde jag att det skulle bli en lyckad kväll. Men när vi kom fram till lokalen så blev jag besviken. Lokalen var typ lika stort som mitt rum. Och tänk att proppa on 60 pers i det, haha. Man kunde inte ens röra sig. Men vi fick i allafall träffa en massa trevligt folk och dansa lite. Tack för kvällen.

Idag så ska jag först åka till stan med mamma och handla lite. Jag ska äntligen få min locktång. Efter det så ska vi åka till min faster. Min kusin har fyllt, så vi ska gratta henne. Om vi kommer iväg från min faster i tid så ska jag på fest med tjejerna. Hoppas det blir en trevlig kväll.
 


Ha en bra dag!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback