Måndag

Idag har det varit en riktigt skön dag. Hela förmiddagen var klassen och spelade tennis på utk, sen åkte vi tillbaka till skolan och hade svenska sista lektionen. Nu har jag precis kommit hem efter allalånga och dryga bussturer. Fullproppat på varenda buss och kö genom typ hela uppsala, så det tog ett tag att komma hem. Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och pluggar. Jag har matte, spanska och datakunskapsprov den här veckan, så jag har massor att göra "/ Såklart ska också några släktingar komma och hälsa på ikväll så jag kommer få det ännu stressigare. Och jag måste ju hinna klart med allt innan klockan nio, för så är det ju dags för Svenska Hollywood fruar. Det kan man ju bara inte missa! haha =)


Kommentarer
Postat av: zelal

Älskar Svenska Hollywoodfruar alltså! Men shit vad redigerade dom e på bilderna :O. <3<3

2009-10-05 @ 22:30:16
URL: http://zelaal.blogg.se/
Postat av: Malina <3

Älsskling säg till så kan vi plugga tillsammans <3 Saknar dig sjukt mycket!

2009-10-07 @ 10:14:40
URL: http://maliiinas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback