Blue Village

I Söndags när min faster och hennes familj hälsade på berättade hon att dem hade bokat en resa i maj till Turkiet. När jag såg bilderna blev jag helt förälskad! Hotellet dom ska bo på heter Blue Village som ligget några kilometer ifrån Sides centrum. På hotellet finns allt ifrån ett eget shoppingcentrum till en egen vattenpark. Dem undrade om jag skulle vilja följa med. Vi får se om jag får ihop tillräckligt med pengar tills dess. Jag får ju inte glömma bort att jag ska åka utomlands med tjejerna i sommar så jag måste spara pengar till det. Men visst ser det underbart ut?










Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hej hej

Jo min dag har varit bra, slagit in paket

Så nu är jag klar

2010-12-22 @ 22:46:01
URL: http://www.kaffehornan.se

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback