Skinnskatteberg

Igår firade jag en jätte mysig julafton hemma hos min morbror tillsammans med hela släkten. Dagen började självklart med att jag tittade på Kalle Anka med kusinerna innan maten serverades och tomten kom med alla julklapparna. Kvällens höjdpunkt var absolut att få se min gammelmormor som är nittiotvå år gammal dansa runt granen tillsammans med alla oss andra med världens största leende på läpparna. Det blev en julafton som jag sent kommer att glömma. Idag samlades hela släkten igen och även några av mormors vänner för att fira hennes födelsedag. Firandet började med champagne och sedan en god tre rätters middag. Trots två underbara dagar i Skinnskatteberg känns det skönt att vara hemma. Jag hoppas att alla haft en super bra jul ♥


Igår fick jag bland annat boken Egoboost, parfymen Drems Unlimited och en datorväska.


Kommentarer
Postat av: julia

hahahah hade velat se din gammelfarmor :DD

2010-12-25 @ 22:27:46
Postat av: johanbliixt

sv; Tack detsamma och God fortsättning! Det där är min lilla kusin, the one and only faktiskt! :D blir faktiskt sugen på att skaffa en själv när jag ser henne ^^

2010-12-25 @ 23:05:40
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback