Hemma

Nu har jag kommit hem från skolan och varit hos doktorn och tagit sprutan. Jag har inte trott på de som tidigare har sakt att den gjorde jätte ont. Jag har bara trott att de försökt skrämma upp mig, men det gjortde faktiskt rätt ont. Hela armen krampade och värkte, men det har som tur försvunnit nu. Nu har jag bara en spruta kvar innan vaccinerningen är helt klar. Just nu ligger jag bara i sängen och kollar runt lite på datan, men egentligen måste jag börja skriva på en uppsats om idrottspsykologi..Ja det är är ju bara att höra på namnen så fattar man hur kul det är på en skala ett till tio. Men det måste ju tyvärr göras, så det är bäst jag sätter igång nu. Uppdaterar kanske mera ikväll. Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: thereseeee

haha I like it! :D

2010-01-18 @ 09:04:01

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback