Kajsa hissar

Fastän jag alltid har ett leende på läpparna och mitt humör verkar vara på topp varje dag har jag kännt mig så nere och negativ på sista tiden. Jag har bara konsentrerat mig på de negativa i mitt liv istället för allt de positiva. Därför ska jag bara hissa idag!

Mamma - Min mamma går inte att beskriva med ord. Utan henne skulle hela mitt liv rasa samman. Hon är den personen i mitt liv som alltid finns vid min sida. Ingen går att jämnföra med henne. Jag har garanterat världens bästa mamma!



Vår - Våren är påväg! När jag tittar ut genom fönstret ser jag hur solens varma strålar börjar smälta bort den hemska snön som ligger på marken. Snart kan man slänga in vinterjacken i garderoben och njuta av varmare tider.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback