Tillbaka till Uppsala

Dem tre veckorna som jag spenderat här i Märsta under praktiken har gått så himla snabbt! Trots det har jag hunnit göra allt som jag velat under den tiden som jag varit här. Jag har skött praktiken ordentligt och umgås så mycket som möjligt med alla släktingarna. Igårkväll åkte jag till Steninge slotts butik tillsammans med farmor, farfar och min fasters familj för att köpa en present till min handledare som tagit hand om mig dem här tre veckorna på Steninge skolan. Så idag efter dem sista lektionerna kunde jag tacka henne ordentligt för tiden som jag fått vara där. Imorgon är det dags för mig att börja packa och förbereda mig inför en vecka i Sollefteå tillsammans med Josefin. En vecka praktik kvar innan sportlovet är här. Efter lovet är det tyvärr dags att åka tillbaka till skolan igen.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback