Tisdag

Att vi skulle få en mjukstart första dagen efter lovet kunde vi glömma! Lärarna startade dagen med att dränka oss med stora uppgifter som vi måste vara klara med innan vi går ut på praktik om två veckor. Vi ska bland annat skriva en Svenskauppsats på 1000-4000 ord. Visst låter det lockande? Efter skolan ringde jag till Steningeskolan i Märsta för att fråga efter en praktikplats där som idrottslärare. Idrottsläraren accepterade direkt min förfrågan och verkade se fram emot mitt besök på skolan. För att slippa pendla till Märsta varje dag i tre veckor har jag bestämt mig för att bo hemma hos farmor och farfar under vardagarna eftersom dom bor i närheten av skolan. Självklart kommer jag åka tillbaka till Uppsala under helgerna för att träffa kompisarna och jobba.


Kommentarer
Postat av: M I M I

usch så jobbigt!

måste också skriva en massa uppsatser nu...

lämnade in en uppsats på 4000 ord och en annan på 1600 ord innan jul. sjuuukt

2011-01-11 @ 20:03:01
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: Julia

Nice med praktiken det tror jag kommer passa dig perfekt! :D<3

2011-01-11 @ 20:23:09

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback