Måndag

Igår kväll bestämde sig jag och Malina för att bara stanna hemma hos henne. Vi lagade och åt en jätte god middag tillsammans, tittade på film och självklart pratade hela kvällen. När man träffas så sällan som vi gör har man så mycket att ta igen och prata om! I morse när vi vaknade cyklade vi till affären för att köpa massa gott till frukost/lunch som vi skulle tillaga innan mamma kom och hämtade mig för att jag skulle ut och övningsköra. Det spelar ingen roll att jag och Malina bara ses nån gång i månaden. Vi vet alltid vart vi har varandra och varje gång vi träffas påbörjar vi bara där vi avslutade. Hon är en sådan vän som alltid påminner mig om att man måste ta vara på dem vännerna som står en närmast. Jag älskar dig, så himla mycket min kära barndomsvän. Du kommer alltid vara min bäste vän.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback