Torsdag

I morse fick jag lite sovmorgon eftersom cupen inte började förrän vid halv tio. Dagen vid Diös hallen blev inte lika lång som vi förväntat oss eftersom vi inte gick vidare efter första omgången. Vår skola kämpade på så himla bra så det kändes tråkigt. Efter vi fått sluta bestämde sig Josefin och jag för att åka till stan och fika. Istället för att gå till ett café köpte vi med oss lite gott och gick till stadsparken för en mysig picknik på bryggan. När vi kom dit sken solen jätte skönt men sedan blev det lite kyligt. Efter det gick jag till stan och träffade mamma för att leta en födelsedagspresent till min gammelmormor som fyllde år tidigare i veckan. Att hitta en födelsedagspresent till sin gammelmormor är inte det lättaste men jag hittade en fin tröja som jag hoppas att hon kommer gilla. Imorgon åker vi direkt till Skinnskatteberg efter jag slutat skolan. Så ikväll måste jag packa det som jag ska ha med mig och sen måste jag ta mig i kragen och plugga. Jag måste läsa inför det Nationella provet i Engelska som jag har imorgon och svenska provet som jag nämnde igår. Efter att alla nationella prov är klara kommer jag hoppa av lycka!











Josefin och jag hade en hungrig stalker på bryggan


Kommentarer
Postat av: julia

hahah sista bilden, kan inte sluta garva hahah så random!

2011-05-05 @ 19:35:12
Postat av: kajsa

haha ankan kom jätte nära! Skit läskigt :P

2011-05-05 @ 19:42:45
URL: http://kajsablom.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha jag blir så rörande fin på bild känner jag! ;D tack för den bilden kajsa...

2011-05-05 @ 23:55:20

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback