Yasuragi Hasseludden

I helgen överraskade Richard mig med en övernattning på Hasseludden. Jag hade aldrig varit där tidigare men jag har alltid velat åka dit efter att hört så mycket positivt om det. När vi kom på fredagen åt vi en god japansk fyrarätters middag tillsammans innan vi gick på fisk spa och till sist till badhuset där de hade en stor bassäng och utomhuskällor. På lördagen startade vi dagen med att prova på meditation innan den goda hotellfrukosten serverades. Efter frukosten hade Richard bokat en härlig behandling till mig. Jag fick prova på floating för första gången. Det var hur underbart som helst! Efter övernattningen på Hasseludden mådde vi båda väldigt bra och kände oss utvilade. Vi hade en jätte mysig helg tillsammans och det var garanterat den bästa överaskningen jag fått.
























Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback