Jag har tagit studenten!

Det har varit blandade känslor under dagen men framförallt en massa glädje. Dagen började med att klassen samlades i slottsbacken innan vi gick tillsammans till Upplands Nation där vi hade vår avslutning. Där minglade vi, lyssnade på tal och sång innan vi fick springa ut till våra nära och kära. Jag blev så glad över att träffa alla och hade svårt att hålla tårarna tillbaka. Innan studentmottagningen åkte vi självklart flak som var så himla roligt. En av kvällens höjdpunkter var även att min fina vän Malina överaskade mig senare på kvällen innan jag åkte till studentfesten på flustret. Jag har haft världens bästa dag som jag sent kommer att glömma. Imorgon flyger jag äntligen till Rhodos med mamma. En super trevlig start på mitt nya liv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS FINA DU!!!!! hoppas du hade grymmaste dagen och ha det överdrivet bra i rhodos. ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA

Svar: Såg inte din kommentar förrän nu fina du! Tusen tack sötis <33
Kajsa Blom

2012-06-06 @ 10:09:38
URL: http://peerla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback