7 april

Hello bloggen.
Hela förmiddagen har jag spendrat hemma i sängen. Men på eftermiddagen åkte jag in till Vänge och träffade Salin, Lovisa, Julia och Amanda eftersom jag börjar må mycket bättre. Efter lite mys hemma hos Amanda gick vi ut i parken och rökte lite vattenpipa och gungade, haha. Sen det gick vi hem till Amanda igen, så var Salin och Lovisa tyvärr tvungna att åka hem. Men vi träffas igen på Torsadag igen. För då blir det dax för shopping i Stockholm.
Just nu håller Julia på att slinga Amandas hår, medans jag sitter här som en liten datanörd. Stackars Amanda som får stå ut med Julias hårthänta tag. Men som sagt, vill man bli fin får man lida pin. Det kommer bli jätte fint!

Dagens låt : Soldiers of Jah Army - True Love

Hoppas alla har haft en bra dag, Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: julia

haha :D

2009-04-08 @ 16:16:49

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback