Fredag

Ja då var det sista skoldagen för veckan. Den här veckan har gått väldigt snabbt pågrund att att vi hade hajk mitt i veckan. Men det ska bli skönt med helg. Igår fick vi äntligen våra datorer i skolan. Så nu kan börja med skolan på allvar. Idag har vi psykologi första lektionen och specialidrott den andra. Efter skolan ska jag hem och fixa mig lite snabbt sen ska jag åka och träffa Julia. Vi ska hem till en tjej i min klass som ska ha fest eftersom hon har fyllt år. Senare på kvällen kanske man åker hem och tittar till brorsan som har 18års fest. Vi får se. Hoppas alla får en bra dag! Puss




Kommentarer
Postat av: terese

jodå :) det kommer bli skitkul ! nja , jag har dansat mycket pgs av konståkningen och sånt men inte på sånt sett som jag tänkt börja dansa nu :) .

2009-08-29 @ 12:49:38
URL: http://tereseengelhart.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback