Söndag

Jaha då var det söndag och helgen börjar dra sig mot sitt slut. Helgen har gått jätte fort men jag har endå hunnit med mycket. Idag har jag varit med Julia och bara varit hemma och slappat och legat lite i solen. Ikväll ska jag äta grillat med familjen och bara ladda inför den nya skolveckan. Imorgon har jag bara teori och svenska, sen slutar jag. Efter skolan ska jag åka in till stan och leta efter en födelsedagspresent till min bror som snart fyller 18. Någon som har något förslag på vad man kan köpa? Jag ska också köpa massa andra behövliga saker till hajken som jag ska till på tisdag med klassen, som vindjacka, stor väska och nya mjukisbrallor. Hoppas alla har haft en trevlig helg =)


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv. haha ja men det var bara lite, typ blommiga klänningar o lite så:P

2009-08-23 @ 19:33:13
URL: http://peerla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback