19 Februari

Hej bloggen!
I morse vaknade jag som Gustav Johnsson med en arm runt om mig. Ibland får man ställa upp när Tidde saknar pojkvännen, haha. Sen var det dags för ett nytt försök med Tiddes hår. Hon hittade ett hårfärgining paket från mood som vi använde som slingor. Allt ser bra ut än så länge. Men här hemma är vi lite old fashion och har ingen hårfön. Så det tar ett tag innan man får se resultatet. Dagen kommer bli lugn med lite solning och annat. I eftermiddag ska jag försöka ta tag i min garderop som ser ut som ett bombnedslag. Hoppa jag hittar lite bortglömda plagg längst bak i garderoben. Juste jag ska hämta mina skor hos skomakaren också. Hoppas det inte blir alldelles för dyrt och att dom håller ett tag.

Puss & Kram , hoppas alla får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: gaystyle

Hej, bra blogg!

Kram!

2009-02-19 @ 13:33:12
URL: http://gaystyle.se

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback